Yjet e kinemasë në festivalin e Kanës

1 / 38
2 / 38
3 / 38
4 / 38
5 / 38
6 / 38
7 / 38
8 / 38
9 / 38
10 / 38
11 / 38
12 / 38
13 / 38
14 / 38
15 / 38
16 / 38
17 / 38
18 / 38
19 / 38
20 / 38
21 / 38
22 / 38
23 / 38
24 / 38
25 / 38
26 / 38
27 / 38
28 / 38
29 / 38
30 / 38
31 / 38
32 / 38
33 / 38
34 / 38
35 / 38
36 / 38
37 / 38
38 / 38
26 Maj 2019, 11:17

Filmi “Gisaengchung” (paraziti) i regjisorit Bong Joon-Ho nga Korea e Jugut, fitoi Palmën e Artë në Festivalin e Filmit në Kanë, një nga garat më të rëndësishme në kinemanë botërore. Filmi ka në qendër një dramë sociale, trajton historinë e dy familjeve, të pasur dhe të varfër. 

Çmimi i Madh, i konsideruar si vend i dytë, shkoi për “Atlantique” (Atlantik) me regji të Mati Diop, një film mbi historinë e një grupi punëtorësh në periferi të Dakarit, në Senegal.

Çmimi i jurisë shkoi për dy filma: “Les Misérables” (Të mjerët) me regji nga Malian Ladj Ly dhe “Bacurau” nga brazilianët Kleber Mendonça Filho dhe Juliano Dornelles. I pari, është një film që tregon tensionet etnike dhe shoqërore të rrethinave pariziane, ndërsa i dyti tregon një histori fantastike të vendosur në një fshat të vogël dhe misterioz të Brazilit.

Emily Beecham, një aktore angleze që deri më tani nuk ka luajtur shumë role të rëndësishme, fitoi çmimin për aktoren më të mirë për Little Joe, një thriller në të cilin ajo luan një shkencëtare, që gjenetikisht modifikon një fabrikë në mënyrë që t'i bëjë njerëzit të lumtur. Antonio Banderas fitoi si aktori më i mirë për “Pain and Glory” të Pedro Almodovar, në të cilin luan një drejtues të suksesshëm në rënien fizike dhe kreative.

Çmimi për regjisorin më të mirë shkoi tek vëllezërit Jean-Pierre dhe Luc Dardenne për “Le Jeune Ahmed”, që flet për një student të ri musliman, i cili radikalizon dhe planifikon vrasjen e mësuesit të tij. Dhoma e Artë, çmimi për punën më të mirë të një të sapoardhuri, shkoi në Nuestras Madres nga regjisori Guatemalan César Díaz.

Në përgjithësi, Festivali i 72-të i Filmit të Kanës ofroi një konkurs interesant, me një listë emocionuese dhe të balancuar të të ardhurve dhe regjisorëve veteranë. Ishte në kohë dhe politike, duke prekur një sërë çështjesh të ngutshme bashkëkohore, duke përfshirë ndryshimet klimatike, fundamentalizmin, emigrimin dhe pabarazinë në rritje. Shumë kineast u hodhën thellë në kinemanë gjinore, nga trileri i fshehur në skenat perëndimore të zombie. 

Çmimet  
Palma e Artë – “Parasite” nga Bong Joon-ho
Çmimi i madh – “Atlantique” nga Mati Diop
Çmimi i Jurisë – “Les Misérables” nga Ladj Ly dhe“Bacurau” nga  Kleber Mendonca Filho dhe Juliano Dornelles
Regjisori më i mirë – “The Young Ahmed” nga Jean-Pierre and Luc Dardenne
Skenari më i mirë – “Portrait of a Lady on Fire” nga Céline Sciamma
Aktorja më e mirë – Emily Beecham në “Little Joe” nga Jessica Hausner
Aktori më i mirë – Antonio Banderas  në “Pain and Glory” nga Pedro Almodovar
Çmimi special i jurisë – “It Must Be Heaven” nga Elia Suleiman
Kamera e artë (për filmin më të mirë) – “Our Mothers” nga Cesar Diaz
Vlerësim i veçantë për filmin me metrazh të shkurtër: “Monstruo Dios”  nga Augustina San Martín