Ndeshja e Irlandës kundër Uellsit e cila është e vlefshme për kualifikueset e Botëroroit "Rusi 2018", është shoqëruar me një dëmtim shumë të rëndë të mbrojtësit irlandez, Seamus Coleman, pas ndërhyrjes së Taylor.
Menjëherë arbitri ka dhënë kartonin e kuq për miqtë, ndërkohë që Coleman pasi ka marrë ndihmën e parë në fushë është larguar drejt spitalit.
Ndeshja përfundoi me një barazim pa gola, ku edhe pse me një lojtar më shumë, vendasit nuk arritën të shënonin në 20 minutat e mbetura të lojës.
/Shqiptarja.com
Menjëherë arbitri ka dhënë kartonin e kuq për miqtë, ndërkohë që Coleman pasi ka marrë ndihmën e parë në fushë është larguar drejt spitalit.
Ndeshja përfundoi me një barazim pa gola, ku edhe pse me një lojtar më shumë, vendasit nuk arritën të shënonin në 20 minutat e mbetura të lojës.








