“Nuk më duket si vepër arti, nëse bëhet fjalë këtë formë proteste. Më duket një veprim i nxituar. Në këtë rast arti afrohet me politikën. Artisti ka të drejtë të protestojë për akte të tilla, por këtë më së miri e bën pllakati, që ka një specifikë tjetër nga vepra e artit”, shprehet studiuesi Drishti. “Artisti le të bëjë në këtë rast një reagim tjetër, sepse në të vërtetë siç edhe thuhet, aktorët e këtij akti ende s’kanë dalë në skenë. S’ka pse të ngatërrohet arti dhe artistët këtu. Pllakati, posteri janë format më me traditë dhe shprehëse të drejtpërdrejta të aktualitet.
Është e parakohshme që të vihet një skulpturë për një fenomen që ende si dihet sesi ka ndodhur. Catellani e vuri veprën e tij për nj fenomen botëror që kishte vite që kishte ndodhur dhe rasti i tij është i veçantë në të gjitha kuptimet e angazhimit si artist”, shprehet Drishti i cili argumenton se “Ajo vepër iu dedikua vërtetë krizës së bankave në Itali, por krizën nuk e shkaktoi Banka e Italisë. Ajo ishte një fenomen botëror. Pra në rastin e këtij fenomeni vepra e Catellani-t ka vërtetë kuptimin dhe kontekstin e saj. Vjedhja e bankës sigurisht që është e rëndë, por gjykimi artistik rreth saj është i parakohshëm.
Shkrimi u botua në Shqiptarja.com (print) në 21 Gusht 2014
Redaksia Online
(d.a/shqiptarja.com)
![](https://www.shqiptarja.com/template/img/sh_logo1.png)