Rritja e çmimit të karburantit, Rama: Në Ukrainë po bëhet luftë, një pjesë të barrës do e marim edhe ne! Nuk është i mundur kontrolli i çmimeve nga qeveria

Rritja e çmimit të karburantit, Rama: Në Ukrainë po bëhet luftë, një pjesë të barrës do e marim edhe ne! Nuk është i mundur kontrolli i çmimeve nga qeveria

Kryeministri Edi Rama

TIRANË- Në një kohë kur çmimi i karburantit është rritur ndjeshëm, Kryeministri Edi Rama ka replikuar me ndjekësit në rrjetet sociale, pasi këto të fundit kanë shprehur shqetësimin për rritjen e çmimit. Kryeministri është pyetur se përse nuk ka një kontroll për rritjen e çmimeve.

“Çfarë po ndodh me çmimin e naftës dhe miellit, si është e mundur qe nuk ka një kontroll për këto gjëra? S’është e drejtë të rriten çmimet në çdo sekond, duhet të keni një zgjidhje për këtë”, e pyet komentuesi.

Rama i thotë komentuesit se Ukraina është në luftë të vërtetë dhe sanksionet që janë marrë nga Perëndimi kundrejt Rusisë kanë ndikuar në rritjen e çmimeve. Rama shkruan se rritja e çmimit të karburantit nuk është e drejtë, por në këtë situatë nuk ka një zgjidhje tjetër dhe se vendi ynë është i detyruar të marrë një pjesë të barrës së luftës.

Kryeministri thekson se qeveria nuk e ka të mundur kontrollin e çmimeve në bizneset private. Ai sjell shembullin e energjisë elektrike, ku shkruan se qeveria nuk e ka ndryshuar çmimin ndonëse në Europë është rritur.

“Po bëhet luftë, luftë prej vërteti, luftë me bomba e me viktima e me plagë te jashtëzakonshme, kjo po ndodh dhe po të ishte i mundur kontrolli i çmimeve nga qeveria, do e kishte ndonjë qeveri në Europë ku çmimet po rriten edhe më frikshëm se këtu, ndërkohë që këtu nuk po rritet ende energjia elektrike, pikërisht sepse shteti që e shet dhe e blen energjinë, ndryshe nga nafta e mielli e tërë të tjerat që shiten e blihen nga privatet, po e mban me dhëmbë kur i thonë llafit pikërisht që të lehtësojë sadopak familjarët! Që s'është e drejtë kjo nuk diskutohet, po s'ka si të mos ndodhë në këto kushte alarmi në të gjitha tregjet dhe me sanksionet ndaj Rusisë që është eksportuesi më i madh në Europë i gazit, naftës dhe grurit, por ama nga ana tjetër s'ka se si të mos e marrim edhe ne bashkë me tërë të tjerët, një pjesë të barrës së luftës së ukrainasve kundër një agresioni ushtarak mbi shtetin e tyre sovran e demokratik, sepse historia na ka mësuar më shumë se një herë që kush mbyll sytë kur i vjen tjetrit lufta në shtëpinë e vet, shumë shpejt e ka luftën në shtëpinë e tij”,  i përgjigjet Rama-komentuesit.

Vendi ynë po përballet me një rritje të shfrenuar të çmimit të karburanteve. Ditë pas dite çmimet po pësojnë ndryshime. Këtë të shtunë shoferët në pikat e karburanteve janë përballur me çmime më të larta, ku vetëm një litër naftë tregtohet me 230- 240 lekë për litër. Më datë 29 shkurt nafta kushtonte 190 lekë për litër 5 ditë më pas, sot një litër naftë në Tiranë kushton 230 lekë, 40 më shumë.

Kujtojmë që edhe kryedemokrati Lulzim Basha reagoi për rritjen e çmimit të karburanit, ku i bëri thirrje qeverisë që të ndërhyjë për të frenuar rritjen e mëtejshme të çmimeve. Basha i kërkoi qeverisë të heqë taksën e qarkullimit ‘Rama’ nga karburantet, si edhe të marrë masa për të stabilizuar çmimin.

SI.E./Shqiptarja.com
Komento

KUJDES! Nuk do të publikohen komente që përmbajnë fjalë të pista, ofendime personale apo etiketime mbi baza fetare, krahinore, seksuale apo që shpërndajnë urrejtje. Në rast shkelje të rëndë të etikës, moderatorët e portalit mund të vendosin të bllokojnë autorin e komentit, të cilit do t'i ndalohet nga ai moment të komentojë te Shqiptarja.com

Komente

  • Turi: 07/03/2022 01:42

    Ky gjergji flet si e ema e zeqos nga maja e thanes...

    Përgjigju
  • Zhaku: 06/03/2022 18:52

    Ore popull ky do te na vjedhe,,,nuk I rruhet fare per ne,,prandaj te ngrihemi dhe ta cojme kete plehre tek SHOKU i vet zhelenski....ne ukraine...

    Përgjigju
  • Abcd: 06/03/2022 15:33

    O @Gjergj,o @Bin,eshte edhe ashtu si thoni ju,por argumenti juaj eshte i cunguar. Pse e them kete..!? Sepse ata qe veprojne keshtu jane pikerisht kategoria e njerezve qe qarkullojne ne mes te Tiranes me foristrada,me makina super te shtrenjta dhe xhama te zinj. Dhe kjo kategori eshte ai grup,ajo shtrese,ajo kategori “e suksesshme” ne tallavane e rrumpalles shqiptare dhe aty futen te gjithe ata qe i kane pothuajse pa djersen e tyre “arritjet materiale” ,ndermjet tyre dhe makinat dhe se nuk e kane problem se sa kushton karburanti. Ata qe penalizohen nga rritja e cmimeve ne kete menyre ( qe duket qarte qe eshte nje abuzim me nje “ok” nen ze te strukturave te shtetit), jane njerzit e thjeshte,rrogtare,qe puna larg i ka detyruar gradualisht te investojne edhe per nje makine,familjaret qe me sakrifica kane arritur nje minimum ekulibri ne standartin e jeteses,e cila mund te shkermoqet shpejt sa hap e mbyll syte,si ne kete rast,sepse ekuilibret e tyre jane te brishta. Sa per ate qe po ndodh me rritjen e cmimit te karburantit,shteti eshte aq i fuqishem sa kur eshte ne sherbim te qytetareve reagon dhe merr masa duke zbutur sadopak cmimet abuzive dhe kete mund t’a bej ne shume menyra.Por ja qe Km yne, n’a e beri te qarte duke folur dhe per kete ,duke n’a thene se, “ajo qe po ndodh ne Ukraine ,eshte nje lufte reale dhe ne duhet te mbajme koston tone”. Me “qarte” se kaq kurre nuk ka fol ndonje Km i nje vendi ku ne kerkojme te aderojme,por ja qe Km yne eshte “shume i sinqerte” ndaj popullit te tij,qe nder te tjera une si qytetar qe e kam votuar te menaxhoj “ekonomine time”,marr nje “shuplake” qe me xhiron “pak” trurin dhe kerkoj pas kesaj t’i jap zgjidhje gjerave keshtu privatce,sic kane bere keto 30 vjet shqiptaret duke ikur nga syte kembet,sepse kuptoj perfundimisht qe Km nuk me sherben më mua,se ai ka pune te tjera “me te rendesishme” per te bere,sic eshte pritja e refugjateve te luftes ,te cilen ai e ka per zemer sepse edhe pse nuk eshte ne gjendje t’i jap pergjigje qytetareve te tij per shqetesimet qe ata kane,ai “mban gjithmone me vehte nje karte nen menge “ per te perballuar refugjatet e luftrave neper bote,mjaft qe kjo t’i “garantoje” atij qendrimin ne pushtet.

    Përgjigju
    • Lui: 06/03/2022 20:54

      Gjergji une nuk jetoj ne France, por kam miq e kusherinj gjithandej neper Europe. Dhe i di pak a shume sa jane rrogat. Dhe po flas per rroga te nje europiani, jo te nje emigranti. Sepse e di qe emigranti ka me shume veshtiresi. Por gjithesesi mesatarja e rrogave ne Europe eshte nga 1500€ deri 3000€. Pa marre Zvicer dhe vende skandinave.. Ka edhe kamarier qe e ka rrogen 900-1000€. Por ne pergjithesi rrogat jane aq sa thashe. Sepse qysh kur kam qene une ne Itali nga vitet 2005, rrogat ishin rreth 1500€. Prandaj mos kujto se shqiptaret e sotem jane te pa dale e te pa informuar si 25-30 vjet me pare. Gjithesesi dhe sikur te jene me pak, nuk kapin shifren e rrogave te Shqiperise. Prandaj raporti page dhe dhe cmim karburanti ne Shqiperi eshte shume me shtrenjte. Dhe per sa i perket taksave, jam dakord qe do merren por Po ta perseris qe po flasim per abuzim me cmimet jo per heqje taksash.

    • Gjergj: 06/03/2022 19:02

      @Lui. Rrogat nè qènkeshin 2 mijè Euro nè Francè? Nèse nuk i njeh realitetet e tè tjerève, ka tè bèjè me faktin e tè qènit larg temès. Tè mos ta dish fare, dhe tè kèpusèsh mufka pastaj me 2000€, èshtè tè bèsh shejtan budallain. Jo. Çmimi i karburantit, nuk ulet as nè Francè as nè Kroaci as kudoqoftè. Aty, tek ai çmim, janè taksat e nevojshme pèr tè pasur shtet. Zotrote thua,,ma jep mua naftèn mè lirè, pa çi qi tèmèn shtetit. Kjo èshtè mendèsi rrumpalle, asgjè tjetèr.

    • Lui: 06/03/2022 17:29

      O Gjergj, une nuk e di ku do te dalesh me arsyetimin tend. Por te lutem mos merr per krahasim shtete te zhvilluara europiane si Franca, Gjermania apo Britania.. Ose te pakten beje krahasimin real proporcional. Ne France eshte 2€/l dhe rrogat mesatare nuk jane me poshte se 2000€. Pra i bie nje liter nafte kushton sa 1/1000 e rroges. Ne Shqiperi rroga mesatare eshte jo me shume se 500-550€. Me te njejten nendarje i bie qe ne Shqiperi te kushtoje nje liter nafte jo me shume se 0,5-0,6€/l. Dhe rritja me 0,10€ apo 0,20€ nje francezi nuk i duket rritje e ndjeshme per rrogen duke filluar nga 2000€. Kurse per nje shqiptar kem rroge 500€ i rendon ndjeshem ajo rritja 0,20-0,30€. Keshtu behen llogarite. Por edhe nese marrim vendet fqinje qe kane pak a shume te njejtin nivel si i yni, shko ne Mal te Zi, ne Maqedoni e ne Serbi. Nuk arrin me shume se 1,6-1,7€/l. Dmth max 200 leke per liter. Ti nese nuk arrin te kuptosh as kete abuzim qe eshte shume i thjeshte dhe shume i qarte per tu kuptuar, atehere eshte problemi yt.

    • Gjergj: 06/03/2022 16:29

      Reflekset e komunizmit tè Enverit, nuk na lèshojnè kollaj ne shqiptarèt. Çmimi èshtè abuziv, thotè @Abcd. Njè Zot e di ku i narrin "idetè" pèr njè mendim tè tillè por realiteti èshtè ndryshe. Europa (Gjermania, Franca, Britania e madhe) kanè pothuaj 2 Euro pèr litèr nafte. Jo jo, askush nuk shtron gomarllèqe tè tilla si gjoja zgjidhje tè problemit, ku shteti tu jepka qytetarève tè tij "ca mè lirè" karburantin.

    • Foto: 06/03/2022 15:50

      Po pikerisht kjo nderyrje e shtetit kerkohet. Skam pse gjykoj cfare makine ka njeri apo tjetri, kur te gjithe prekemi dhe kur mjeti eshte bere domosdoshmeri ne levizje nga halli sepse puna eshte dhe ne periferi te tiranes. Ne nuk kemi as metro as tramvaj si alternative. Nuk nuk behet as hetim i tregut asgje kwshtu qe eshte kur eshte reale ngritja njerzit kane arsye te jem mosbesues

  • Big B: 06/03/2022 14:39

    Ta q… Ukraina loken o km mutni

    Përgjigju
  • XXX: 06/03/2022 12:23

    Ti nuk do ti ulesh çmimet se po te duash i ben kollaj fare. E para njhere spekullatoreve u konfiskon mallim. E dyta importon vet shteti karburant dhe ushqimet baze dhe vet shteti furnizon dyqanet, kshu spekullatoret nuk i risin dot cmimet. Po ti je kryeminister legen me nje qeveri te korruptuar, je per ta vjedhur ket popull nuk je per ta ndihmuar.

    Përgjigju
  • Gjergj: 06/03/2022 11:41

    Bo bo ç,na gjeti. Do shesèm makinat dhe do blejmè biçikleta. E dini çfarè? E kini pèrjetuar ndonjèherè trafikun e qyteteve shqiptare? Kini qènè ndonjèherè pjesè e asaj katrahure urbane qè quhet "qarkullim rrugor"? Jini munduar tè gjeni njè parkim tè lirè? Rritja e çmimit tè karburantit, kèrkon qè qeveria tè krijojè njè plan mbèshtetès pèr fermerèt por kurrsesi pèr PORDHÈT E SHQIPTARÈVE NÈ MAKINA LUKSI. Nuk ka njè tè drejtè kushtetuese pèr posedim makinash. Ka vetèm njè llogari tè thjeshtè qè duhet tè bèjè gjithsecili apo pèrdorjen e asaj fjalès sè urtè shqiptare,,,,TI SHTRIJMÈ KÈMBÈT SA KEMI JORGANIN. Pèr infarktin e pèrditshèm rrugor, ngritja e çmimit èshtè ILAÇ. Pèr ata syresh qè jetojnè nè botèn e PÈRRALLAVE dhe kanè harruar se kèmbèt janè edhe pèr tè ecur,,do jetè SHKOLLÈ.

    Përgjigju
    • Riku: 07/03/2022 00:10

      Jorgo mavise e mbush une apo jo saboratorin nuk ndryshon shkerdhatokracine me ty përfshirë... pikat e presjet futi ne .... se nuk dua te impresionoj askend me ato qe them e shkruaj o intelektuhale hahaha bukurshkrim te shqiptarja hahaha

    • Gjergj: 06/03/2022 19:09

      @Riku. Èshtè kollaj fare. Po pate xhepin, mbushe serbatorin. Po nuk pate, hyp nè autobuz dhe kaloje kohèn aty duke shkruar komente me shqipe karrocierèsh.

    • Riku: 06/03/2022 17:38

      epo qr cmimi naftes 240 se do kastrati me shoke me shtu zero... ky jorgo thote e keni fajin ju qe ecni me makine... o ca rrace felliqet jane keta mavite

    • Gjergj: 06/03/2022 15:23

      @Lui. Jemi "feudalè" thua zotrote. Nèse e pèrdor fjalèn FEUDALÈ si zèvèndèsim pèr SHPELLARÈ dhe GDHÈ, jemi nè rrugèn e duhur tè analizès sè problemit. Nuk ka popull mè qaraman dhe i mbrapshtè se ky yni. Dinè tè qahen dhe tè ankohen se gjithçka na qènkèsh keq, se nuk ka kètè dhe atè. E di ku e thotè njè gjè tè tillè? Nè tavolinèn e kafenesè, dhe pasi rrufit atè, hyp nè makinè, pèr tè pèrshkruar 5 minutat deri tek kafja tjetèr apo nè shtèpi. Qeveria shqiptare, èshtè FAJTORE pèr shumè zhvillime negative nè Shqipèri, pèr korrupsionin dhe mungesèn e efiçiencès sè administratès hajdute, pèr mospasjen e njè ideali karshi shkelèsve tè ligjit, pèr abuzimet me tenderat qè jep apo propagandèn qè i ngjan lugès bosh. Pèr kèto gjèra, shqiptari nuk artikullon zèrin e protestès. Kèto, do ishin ARSYE TÈ FORTA qè kanè tè bèjnè me vetèdijen e njè shoqèrie europiane. Jo jo, kjo shoqèri èshtè vetèm KOT. Jargavisin sot pèr çmimin e naftès. E kam tè vèshtirè, ti bashkohem kèsaj turme hipokrite dhe talebane pèr nga injoranca.

    • Lui: 06/03/2022 14:17

      O Gjergj, ke shkruar shume mire dhe jam dakord qe duhet te perdorim me pak makinen. Une jam nder te paktet qe makinen nuk e perdor thuajse asnjehere ne Tirane brenda. Vetem kur dal jashte Tiranes. Dhe do doja qe mundeissht te gjithe te benin te njejten gje si une. Tirana eshte qytet qe te lejon perdorimin e bicikletes, sepse eshte edhe fushor, por dhe i hapur ne menyre te tille qe pak a shume cdo periferi eshte e barazlarguar nga qendra. Pooor, cmimi i karburantit nuk ndikon vetem per makinat private. Transporti i mallrave dhe pasagjereve behet me kamiona e autobuze. Kjo ndikon direkt ne rritjen zinxhir te cmimit te prodhimeve ushqimore, dhe levizjes urbaneve. Keshtu qe perfundimisht cmimi duhet te jete nenkontrollin e perhershem. Sepse ne shqiptaret jemi feudale, dhe primitive, sidomos ne kohe krizash.

  • Free: 06/03/2022 08:54

    Mbase eshte kohe qe te ndrrohet qeveria meqe nuk kontrollon dot sigurine e jetes. Ne asnje vend nuk esht ngritur cmimi naftes dhe ky bukurosh na paska vene takse e luftes per xhepat e miqve.

    Përgjigju
    • Ça thu mer bab: 06/03/2022 21:57

      Eshte rrit cmimi i naftes ne te gjithe boten nga Gjermania ne Kanada.

    • Riku: 06/03/2022 11:24

      Koha kur duhet te ishte nderruar qeveria kaloi... tani shijoni mbrekulline e krijuar me duart tuaja...

  • Bin: 06/03/2022 07:54

    Veç në Shqipëri shikon njerëz me makinën e ndezur e shoferi duke fol me njerëz jashtë makinet, veq në Shqipëri merret makina për të bere 500 metra se kështu shkon me shpejt, mësoni me kursy karburant o debila që ankoheni, paguani taksat o gomej që thoni që Shqipëria duhet të blej armatim se leket nuk I pjell mamaja e juj

    Përgjigju
    • Bin: 06/03/2022 17:34

      Jo mor Rik jam 39 vjeç me një punë shumë të mire në Itali dhe me një rrogë shumë shumë të mirë dhe pavarësisht kësaj kam blerë një makinë që konsumon pak kështu që hargjoj pak karburant, marrë biçikletën dhe eci në këmbë kur është e mujtur sepse këtu në Bolzano bën parkingu 2 euro ora mas ke fat me gjet vend. Në Shqipëri përveç se është më e rrezikshme të nisesh makinën se sa të gjindesh sot në Ukrainë, merr dynjaja makinën për më ba 200 metra kot se gjoja po bën ka më shpejt kështu që mund të shoh Big Brotherin è leshit. Jo 240 por 500 lek për litër duhet me shku benzina kështu që disa gomej I rikthehen karrocave të tyre si në qytet ashtu edhe në fshat e nuk veshën me të zeza nënat e motrat e tyre. Në nuk jeni ne gjendje te respektoj rregullat rrugore, të parkojnë si njerëz, të respektojne këmbësorin, pra në Shqipëri duhet me u kthy në kohën e Nuhit pa asnjë makinë në qytet

    • Riku: 06/03/2022 10:34

      E sigurt që je adoleshent qe te paguan mami dhe babi cdo gje prandaj ja fut si kau peles... dhe kjo thjesht se ke mor pjese ne nja dy party te lali erit dhe per kete te pelqen edhe xhaxhi edi

    • Lui: 06/03/2022 09:20

      O Bin, jam plotesisht dakord me gjithcka ke shkruar, por kjo nuk e justifikon Ramen te heshte e mos kete nje nderhyrje nga shteti. Ketu flitet per abuzime me cmimet. Shteti per kete pune eshte. Nuk eshte vetem shperndares rrogash. Pikerisht se jemi ne lufte, edhe shteti duhet te beje pjesen e vet. Per pandemine, per hir te se vertetes Rama e tregoi qe i frenoi rritjet abuzive. Nese ju kujtohet u mbyllen disa dyqane qe kishin abuzuar me cmimet. Por keto ishin dyqane fruta-perimesh. Ndersa tani ndryshon puna. Jane grosiste karburantesh dhe gruri, qe jane jetike per popullaten. Dhe shteti o nderhyn ne raste te tilla, ose kot sa e kemi shtetin pastaj.. Se keshtu justifikojne dhe komunistet kur erdhen ne pushtet dhe sulmuan kulaket. Pikerisht me kete arsye iu mor pasuria, per abuzime fitimesh ne pergjithesi, e sidomos ne kohen e luftes Dmth paskan pasur te drejte komunistet.

  • Qwert: 06/03/2022 07:36

    Ne itali eshte 1,80 euro benzina dhe protestojne kundra luftes ne ukraine. Ne shqiperi protestojne nga facebooku kunder rames. :)

    Përgjigju
    • Lui: 06/03/2022 10:41

      Rroga ne Itali 1800€ cmimi 1,8€. Rroga ne Shqiperi 500€ cmimi 1,9€. Mua nuk me dalin aq mire llogarite. Nuk e di si te dalin ty zoti Qwert. Dmth rroga ne Shqiperi eshte mesatarisht sa 1/3 ose 1/4 e rroges e Italise. Nuk po pretendojme qe dhe cmimi te jete sa 1/3 e cmimit te Italise, se i bie te jete 0,6€/l dhe as sa gjysma, se perseri i bie 0,9€/l, por te pakten te kete nje lloj llogjike. Dhe mos harrojme qe edhe Italia nuk eshte vend prodhues, por eshte importues sic jemi ne. Ne fakt ne edhe mund ta prodhojme nje sasi te konsiderueshme per nevojat e vendit, por shteti yne vetem shtet nuk eshte dhe kot sa e mbajme si shtet dhe kot sa zgjodhem kapitalizmin. Ne fakt ne jemi ekstremiste. Ose zgjedhim komunizmin, ose feudalizmin. Tani vetem emrin ka kapitalizem, sepse sjellja eshte si feudalizem.

    • Tani: 06/03/2022 09:46

      Sa e ke rrogen ne Itali?

  • win: 06/03/2022 07:29

    Po mir ska problem kur te vi momenti duam sduam do te vendosim nje qeveri te re qe te kete kontroll ke pundhenesit qe spaguajne sigurimet,ke produktet ushqimore te skaduara qe hidhen ne treg dhe sdo mend edhe karburantet, vella Edi me 1000 lek diten ja kemi kaluar kinezeve ne kohen e maocedunit, hajde shnet shqiptar

    Përgjigju
    • Topet: 06/03/2022 21:59

      Vendi per te caktuar qeveri te re iku. Kujtohu pas 4 vjetesh tani

  • Berti: 06/03/2022 07:10

    Po pse nuk i thua shqiptareve qe pikerisht muajin e fundit (shkurt) bere nje rritje te akcizes se karburanteve me 10.5 lek per liter? Ky zotnia ka autorizuar qe akciza te indeksohet me indeksin e inflacionit dhe keshtu barra ne cmim rritet artificialisht me 10.5 lek. Po pensionet e rrogatpse nuk i indekson sipas iflacionit? Eshte nje hile dhelperake kjo rritje, se ky thote: skam rritur gje une…eshte inflacioni qe e rrit. Po inflacionin kush e rrit? Cmimet e larta…pra spiral rritjeje…ka nji zgjuarsi ky Kryetari yne qe se ka pas kush ne histori.

    Përgjigju
    • Beni: 06/03/2022 10:45

      Emo Berti,ky te fyen dhe inteligjencen kur flet,nje lloj arrogance qe e ka trashguar gjithe shpura e tij,dalin e japin ca teori sikur kn shpikur rroten.

  • Ddg: 06/03/2022 04:12

    Nuk u shkaterrua kot Armo-ja dhe rafineria. Tashme bashkatdhetaret e mi duhet ta kuptojne se cfare modeli shteteror kemi. Per ato qe nuk e dine. Kemi modelin kleptokrat (kthetraxhi) te importuar pa dogane nga Moska dhe Putini. Pak a shume, nje numer i vogel dhe i caktuar njerezish ne shtetin tone te dashur, marrin monopolin dhe te drejten paresore per te “menazhuar” burimet strategjike kombetare. Nje nder keto burime strategjike kombetare eshte energjia (le te themi karburanti). Modeli i menazhimit ne shtetin tone te dashur eshte qe i jepet monopoli nje firme te caktuar e cila ndihmohet me ligjislacion te vecante, te posacshem dhe te dobishem per aktivitetin e firmes, nderkohe qe “konkurenca” shteterore ose asgjesohet ose bllokohet fare. Konkurenca e tregut eshte e paperfillshme. Ky eshte vetem nje shembull per karburantin, por nese shikoni elementat me strategjike te ekonomise Shqiptare, perdoret po i njejti model pavaresisht lojtareve te ndryshem. Zenkat ne politike ndodhin posacerisht per lakrorin ne tepsi qe quhet buxhet.

    Përgjigju
  • Iris: 06/03/2022 01:16

    4 $/galloni pritet te shkoje cmimi i karburantit kete weekend ne U.S.,kurse cmimi i bukes nga 1.99$ ka shkuar ne 2.29$ dhe cmimet po ngrihen cdo jave per gjerat e tjera.Ne fakt cmimet po ngrihen kudo ne bote per cdo gje,shqiptaret jane te vetedijshem per kete.Problemi ne Shqiperi eshte qe ka shume spekullime,por Rama nuk ben asgje.Ai duhet t'a kuptoje qe nuk po i kerkon njeri te ule cmimet,po i kerkohet te luftoje spekulantet.Nuk mund te qendroje indiferent,ose te ngreje supet,behet fjala per abuzim me mbijetesen.

    Përgjigju
  • BENI: 05/03/2022 23:55

    PO pse o maskara kryeminister maqedonia ka vendosur cmime tavan per naften dhe produktet e shportes...a eshte shtet maqedonia...?????

    Përgjigju
  • llazi: 05/03/2022 23:54

    POPULLI TE MOS HABITET FARE ME KETE KRYEMINISTER PALACO,,,,A ISHTE KY QE BERI 1 KM RRUGE TEK ASTIRI,,,20 MILION EURO,,,,A ISHTE KY QE DONTE TE VIDHTE TEK RRUGA THUMANE --KASHAR ,,A ISHTE KY QE VODHI ME TENDERAT PER ILACET,,CHECK-UP,,,STERILIZIM,,,A ISHTE KY QE VODHI MILIONA EURO ME INCENERATORET,,,NUK JEMI KUNDRA INCENERATOREVE ,,,MAQEDONIA I KA VENE TAVAN CMIMIT TE NAFTES,,,,KURSE KY PALACO NUK I VE TAVAN SEPSE DO TE VJEDHE LEKET TONA EDHE NE KOHE LUFTE,,,KA TAKSE QARKULLIMI MBI 1 LITER NAFTE 240 LEKE,,,,DHE PO ASHTU MERR TAKSE QARKULLIMI VECAS 200.000 LEKE ,KUR BEN PAGESEN E SIGURACIONIT,,,PRA MERR DY HERE PER NJE TAKSE,,,NAFTA KUSHTON 800 LEKE,,,KURSE TAKSAT JANE 1200 LEKE,,,cmimet e ushqimeve jane rritur me 300-400 leke,,,,E MBUSH ARKEN E SHTETIT ME TAKSAT TONA,,,,DHE I VJEDH ATO ME AHMETAJN,GJIKNURIN,,MERTIRET ,,E ZOTOT....E VETMJA MENYRE QE EDI RAMA TE FRENOHET NE VJEDHJE ESHTE NESER NE VOTIMET LOKALE....ASNJE VOTE PER PS....POPULLI TE TREGOJE QE NUK E PERKRAH KETE HAJDUT ORDINER....

    Përgjigju
    • Beni: 06/03/2022 10:49

      Populli do shkoj te votoj i lumtur,sepse ka zene nje vend pune ne shtet,po ashtu dhe familjaret e te punsuarit ne shtet,jabki dolen votatttttt.

  • Nga surreli: 05/03/2022 23:53

    Po Pse more shoku i vesh gjatit Sa ishte nafta para luftes ? Plus ne sikur nxjerrim naft ne shipri sa per te mbajtur veten po doni ta vidhni Oo hajduda, edhe amerika exportonte vaksina per koronen po kur erdhi puna shpali gjendjen emergjence me ndihmu popllin e vet para pastaj qa te teproj me e eksportu .

    Përgjigju
  • AltinTop: 05/03/2022 23:46

    Ti vec aferat me qindra milion euro di te kontrollosh…

    Përgjigju
  • Latif: 05/03/2022 23:08

    Bastard

    Përgjigju
  • Tirona: 05/03/2022 23:02

    Për ça je ti o b*le?? Ça kontrrollo ti?? Atë që shet qep të njoma nëpër cepa pallatesh a në trotuare?? Apo atë që kao me nai cinare bar në xhep?? Vdekshi ishalla o zot të gjith me ty në krye. Ke gjet popull B*LE që del me makina akoma apo që sdin me bo 1 proteatë të saktë që tket vlerë. Sot më shumë se kurrë duhet me dalë në shesh të gjithë si të majtë e të djathtë.Fukaralliku në popull nuk njef parti.BOLL ME KAFE E ME LLAFE. PROTESTAAA

    Përgjigju
  • Milo: 05/03/2022 22:58

    Lufte eshte edhe per Maqedonine dhe Kosoven po cmimet e karburanteve nuk jane sa tek ne. Nuk mjafton nje shprehje qe qeveria nuk nderhyn ne tregun e lire. Eshte turp qe po varferohen njerezit keshtu.

    Përgjigju
  • Xhixh Merimonga: 05/03/2022 22:49

    Jo me larg se para 2 ditesh u mblodh Qeveria e Kosoves,dhe Jo me larg se para 3 ditesh Ajo e Maqedonise dhe vendose marzh tregtar(fitimi) Jo me shume se 10 percent respektivisht per karburantet dhe per miellin.Qe dmth ,me shume se per te ashtuquajturin treg te lire,I cili ne fakt dominohet me sa duket nga kartelet e lidhura me qarqet e pushtetit,Shteti pra duhet te nderhuje per te mbrojtur qytetarin nga vjedhja,sidomos ne kohe krize ,ku justifikohen edhe mass me drastike,keto qe thua ne Facebook Jane thjesht brockulla

    Përgjigju
  • Daka: 05/03/2022 22:43

    O zoteri nuk eshte fjala per rritjen qe nga importi, po rritjen abuzive qe bejne me cmimet e magazines. Nese s'e mbron konsumatorin as nga kjo, per cfare na duhesh ti, apo per logje Facebook-u?

    Përgjigju
  • andi: 05/03/2022 21:36

    po thuaj mo burr me perpara e kishte fajin Salin kurse sot e ka fajin Vladimir Putin..

    Përgjigju
    • Arbëri: 05/03/2022 22:20

      Mos e ngacmoni km bq se putinin e ka shok të zemrës njashtu si vllaun e vogël vuçiçin , ky nuk e rruan për këtë popull

  • Maks: 05/03/2022 21:19

    O popull ju sdini te beni greva dhe protesta bojkutoni mor nji muaj mos blini karburant dilni me bicikleta si njeher me nji koh Shihni pastaj si ulen cmimet mos qani por protestoni

    Përgjigju
  • Pa vlere: 05/03/2022 19:36

    O Kryeminister Artist/jo Ekonomist. Nuk po thote njeri qe te kontrollosh cmimet. Ti caktosh ti. Jo. Thjesht ti perdor mekanizmat e shtetit per te penguar/apo ndalur dhe ndeshkuar abuzuesit. Shembull per ty si Artist qe nuk ja thua shume ekonomise; Rasti eshte kur produkti ushqimor mielli, apo nafta eshte importuar ne fund te Janarit me cmim blerje te ulet, dhe kosto nafte te ulet, dhe tregetari e kishte gjendje magazine, por sapo filloi lufta ai e ngriti cmimin artificialisht dhe ne menyre abuzive! Marzhi fitimit 50% apo 100%. Ne kete rast nderhyn shteti. Dhe me e keqja eshte, o Kryeminister Artist/jo ekonomist, qe te shteti qe drejton ti, ka edhe shume evazion. Qe do te thote se ti si shtet nuk fiton fare, as nga taksat apo tatim fitimi(te pakten). Nderkohe qe gjithe fitimi nga marzhi abuziv i cmimit te rritur, e shijon vetem tregtari. Dhe Tregtari nuk nderton shkolla, rruge kopshte dhe nuk paguan mesues apo police. Ato jane detyra e shtetit dhe e jotja-ne fakt, o Kryeminister Artist/jo ekonomist! Keshtu qe mos broçkullit kaq shume neper rrjete sociale apo konferenca shtypi te pakten! Se mire qe nafta rritet, por nuk kemi ngé te degjojme edhe ty.

    Përgjigju
  • Marko: 05/03/2022 19:21

    Shtet Shk*rdhate,keni mbi 100leke taksa per naften,e prodhon vete dhee ke 240,e kosove eshte 1.50Euro,kurse ne Mal Zi 1.45Euro,po skeni faj vidheni popullit se nuk cohet njeri.

    Përgjigju
  • Lui: 05/03/2022 19:18

    Keq me vjen zoti kryeminister, por ketu Po gabon rende! Te gjithe jemi te ndergjegjshem qe lufta demton te gjithe. Dhe ne do paguajme barren tone. Por ketu flitet per spekulime cmimesh, dhe jo rritje ne baze te tregut nderkombetar. E para gje eshte qe me ligj kompanite e hidrokarbureve dhe ato te grurit duhet te kene rezerva per 90 dite. Dmth qe te pakten edhe deri nga prilli cmimet nuk duhet te kishin levizur. Ose nese mund te kete nje rritje, ajo duhej te ishte shume e vogel dhe ne rastin me te keq duhej te ishte ne proporcion me tregun nderkombetar, qe normalisht duhej kohe qe te reflektohej ketu. Problemi eshte shume i qarte. Ketu ka rritje me marreveshje midis kompanive. Dhe per me teper rritja eshte shume here me e madhe se rritja neper bursa. Ky eshte problemi. Dhe jo ai qe thua ti e na akuzon qe jemi palaco dhe klloun. Ben mire te vendosesh autoritetin tend si kryeminister e t'i dalesh per zot ketij populli. Sepse do jete pikerisht ky popull qe do te te rrezoje. Mos harro qe qeverite rrezohen nga probleme ekonomike, dhe kurre nga probleme politike apo probleme te tjera. Vetem ekonomia i ka rrezuar dhe do vazhdoje te rrezoje qeverite!!!

    Përgjigju
    • Loni: 06/03/2022 01:20

      Mir i the ku shkuan 90 dit rezerva ,natf dhe miell ,Bursa nafes rritet sot kto rritje 20

  • Shqip: 05/03/2022 19:16

    Prit se skeni pare gje akoma. Do lutni zotin vec te jeni shendosh se per me hanger karin e keni ngrene.

    Përgjigju
  • Genti: 05/03/2022 19:15

    Mos na trego teori konsevatoresh o hajdut me cizme..ore iq taksen e naftes dhe tvsh e Miellit…o njeri me te meta mendore..ore ti je drejtus shteti anullo ppp anullo tunelet per 3 muaj…sic e thua dhe vet ajemi ne prag lufte te vertet..dhe primare per ty si shtet eshte buka gojes…mos u hiq sikur ske gjo ne dore ti…

    Përgjigju
  • Emigrant: 05/03/2022 19:10

    Ti duhet te mendosh per popullin tat o tyc Nuk te kan zgjedhur qe te zgjidhesh hallin e fuqive te medha ne jemi hic te te gjith prandaj siguro rezerva dhe armatos ushtrin sepse serbi me klubin e gjuetareve na mer

    Përgjigju
  • Tutu: 05/03/2022 19:10

    Po faturat e blerjes dhe shitjes i kontrollon qeveria jote e hajduteve… te lumte deri sa ky popull rri dhe te degjon…

    Përgjigju
  • Toni: 05/03/2022 19:10

    Ty do te zene shpejt hakat e ketij maskaralleku qe po i ben ketij vendi. Ti je nje bandit me kollare por shpejt po e thyen qafen aty ku sta mer mendja as ne enderrat me te bukura. Do te zene ne fyt cdo pisllek qe po e ben ne stilin tend te çmendur.

    Përgjigju
  • Tutu: 05/03/2022 19:02

    Je nje kryeminister plehre … te pafshim pas hekurave…

    Përgjigju
  • Qytetar i revoltuar: 05/03/2022 18:51

    Dikush duhet ti thote kryeministrit tone qe ne ukraine eshte 1 euro nafta, e ktu n shqiperi 230 leke. Ps: Ne nuk jemi as ne lufte si ukraina

    Përgjigju
    • Ehuuu: 05/03/2022 19:27

      Ky pelloja jon do te kthej pergjigje qe ukraina e prodhon ne vend prandaj eshte nafta e ulet, kurse ne e importojme dhe ka kosto te larta. Mjer populli me keta lloj politikanesh qe kemi thuaj

  • Keli: 05/03/2022 18:45

    Ik mor plehre se nuk je i zoti per ate pune, shko shkarravit ndonje fletore me ngjyra. Ne Ukraine, vend ne lufte nafta eshte nje euro, ketu po shkon dy euro.

    Përgjigju
    • gili: 05/03/2022 21:58

      Zoti Kryeminister keni te drejt se nuk ke cfar ju ben cmimeve nuke esht vetm ne shqipri shtu qmimet por gjithe bota po i shtrejton ae nuk po dim gje ishlla nuk po na kap ndoje luft se qmimeve po ja bejm hallall

  • Sondazhi i ditës:
    20 Nëntor, 13:18

    Vrasja e 14 vjeçarit, çfarë duhet të bëjë Shqipëria me TikTok e Snap Chat?



×

Lajmi i fundit

'Economic Times': Shqipëria mes vendeve ideale evropiane për të vizituar në 2025

'Economic Times': Shqipëria mes vendeve ideale evropiane për të vizituar në 2025