Autogoli - Gazetari i RAI pranon gabimin: Publikon përgjigjet e Agaçit tre ditë pas emisionit ku pretendonte se ai nuk ishte përgjigjur

Autogoli - Gazetari i RAI pranon gabimin: Publikon përgjigjet e Agaçit tre ditë pas emisionit ku pretendonte se ai nuk ishte përgjigjur

1713904787_64001713903707xgiorgiomottola216.jpg

Tre ditë pasi pretendoi në emisionin e tij se Sekretari i Përgjithshëm i Këshillit të Ministrave, Engjëll Agaçi, nuk i ishte përgjigjur kërkesave të tij për të folur, gazetari i RAI, Giorgio Mottola, ka vendosur të pranojë publikisht gabimin e tij.

Kështu, RAI ka publikuar të plotë letrën e Agaçit, ku ky i fundit i përgjigjet me shkrim pyetjeve të gazetarit. Letra mban datën 5 prill dhe duket qartë se Agaçi i ka dhënë përgjigje çdo pretendimi të gazetarit, përgjigje që çuditërisht, ai nuk i pasqyroi në emisionin e tij në RAI 3.

Pyetja që lind është pse gazetari i publikoi sot përgjigjet dhe jo kur bëri emisionin ku thoshte se Agaçi nuk ishte përgjigjur? 

Përse gazetari gënjeu publikisht tre ditë më parë? 

A është frika nga gjyqi arsyeja pse publikoi sot përgjigjen  e Agaçit që po vetë gazetari pretendonte se nuk ekzistonte?


Lajmi kryesor:

Rama sqaron për Shqiptarja.com telefonatën me drejtorin e RAI3 dhe shkrimin e 'La Repubblica': Emisioni "Report' shpifje! U skandalizova nga qasja kriminale


B.K/SI.E./Shqiptarja.com
  • Sondazhi i ditës:

    Si e vlerësoni turin e Ramës me diasporën?



×

Lajmi i fundit

BE bëri një hap prapa pas protestave të fermerëve

BE bëri një hap prapa pas protestave të fermerëve