Për shekuj, veshjet kanë qenë ‘të blinduara’ për ata që ndihen të tjetërsuar nga rryma, qoftë për shkak të pikëpamjeve të tyre, gjinisë, klasës, racës apo seksualitetit.
Nga kapela e kuqe "Liberty", e veshur në Revolucionin Francez, deri tek xhinset e grisura dhe parullat në T-shirt e tek kapelja rozë e “Marshit të Grave”, veshja është përdorur nga grupet si mjet i rezistencës dhe në mënyrë që të shihet dhe dëgjohet nga ata që janë në krye të shtetit.
Këto janë pamje të zhvilluara në përgjithësi brenda lëvizjeve popullore e në kohërat e tronditura politike.
Sipas BBC, një ekspozitë e re në “Institutin e Teknologjisë së Modës” në New York, e cila eksploron mënyrat e shumëfishta me të cilat moda mund të ushtrojë fuqi, sugjeron se marrëdhënia nuk është gjithmonë aq e thjeshtë.
Veshja e rezistencës mund të jetë në modë dhe pista mund të jetë një mjet efektiv i protestës.
"Gjithmonë ka qenë në interes të një lëvizjeje të ketë një lloj kohezioni vizual", thotë Emma McClendon, kuratore e "Power Mode".
E bardha do të vinte shpesh në formën e një versioni femëror të simbolit përfundimtar të qytetërimit mashkull, kostumit, siç ishin Suffragettes.
Ishte një kërkesë sartoriale për barazi, e shkulur nga pastërtia e ngjyrës së saj, e cila theksoi se gratë ishin ende qytetare ideale.
Si mbështetës aktiv i të drejtave të grave dhe LGBTQ +, kompania e stilistëve britanikë Tatty Devine ka hartuar koleksione për fushata anti-homofobie dhe në të njëjtën kohë me "Shoqatën Fawcett", bamirësia kryesore e Britanisë për barazinë gjinore.
Është e qartë se njerëzit do të vazhdojnë të duan të shprehin kundërshtimin e tyre ndaj statusit përmes asaj që veshin.
Dhe ndërsa markat më të vogla po shkojnë drejt zhvillimit e njohjes, McClendon thotë se shtëpitë më të mëdha të drejtuara nga korporatat do të duhet ta pranojnë këtë mjedis të ri gjithashtu.
"Industria nuk mund të heshtë!"