Në Bunk’Art1 vjen teatri imersiv: Enver Hoxha do t’ju flasë njerëzve për gabimet e tij

Në Bunk’Art1 vjen teatri imersiv: Enver Hoxha do t’ju flasë njerëzve për gabimet e tij

Salla e mbledhjeve në Bunk’Art1

Për herë të parë në Shqipëri historia tregohet përmes teatrit imersiv, në të cilin aktorë e spektatorë integrohen në një skenar autentik dhe përjetojnë sëbashku pjesë të historisë së vërtetë. Nisma me karakter eksperimental do të realizohet në mjediset e Bunk’Art 1 në dy javët e para të dhjetorit, por objektivi i organizatorëve është ta përsëritë edhe vitin e ardhshëm. “Kemi caktuar gjashtë figura tipike të historisë komuniste – shpjegojnë kuratorët – dhe do t’u takojë atyre t’u tregojnë studentëve dhe vizitorëve pjesën e tyre të historisë, natyrisht parë kjo me sytë e ditëve tona”.

Figurat e përzgjedhura janë një partizan, një ushtar italian, një ushtar gjerman, një mësuese shkolle dhe një sigurims. Figura e gjashtë është ajo e diktatorit Enver Hoxha, i cili, nëpërmjet një mizanskene unike dhe origjinale, do të flasë për rolin e tij dhe, mbi të gjitha, për gabimet e tij. Tekstet janë shkruar nga gazetarja Admirina Peçi dhe organizimi i përgjithshëm realizohet nga Ergys Gezda, drejtor ekzekutiv i OJF-së “Qendra Ura”, e cila administron Bunk’Art 1.

Ideja është e kuratorit të përgjithshëm të Bunk’Art, Carlo Bollino. Vizitorët do të kenë mundësinë të takojnë aktorët në mjediset reale të bunkerit, ndërsa historitë e tyre do të tregohen në sallën e Kuvendit, gjithnjë në brendësi të Bunk’Art 1. Gjatë paraqitjes do të transmetohet një dokumentar mbi historinë e bunkerizimit të Shqipërisë, një kapitull i historisë pak i njohur, sidomos për brezat e rinj. Pas shfaqjes së tij, do të vijojë një debat, gjatë të cilit studentë e vizitorë do të mund t’u drejtojnë pyetjet e tyre të ftuarve të ditës, por edhe të tregojnë emocionet që u ka ngjallur ai mjedis apo përvojat e tyre. 

Imersioni si metodë spektakli ka lindur gjatë periudhave të gjenocidit në Kamboxhia (nga fundi i viteve ’70). Nuk kishte dokumente ose prova për atë çka kishte ndodhur, pasi të gjitha filmimet u shkatërruan. Kështu që njerëzit vendosën t’i rikonstruktonin ngjarjet në rrugë artistike. Kërkuan të rikrijonin ngjarjet dhe t’i përjetonin ato edhe një herë. Teatri imersiv, shumë popullor në Londër, e bën aktiv publikun dhe i ofron lirinë të ndjekë intuitat e tij në ndërtimin e historisë që i rrëfehet, pa dallim mes skenës dhe platesë. Në teatrin imersiv hapësira është një e vetme dhe aktorë e spektatorë lëvizin sëbashku, të lidhur nga ndërveprimi i pashmangshëm që ekziston mes trupave të cilët bashkëjetojnë në një mjedis, qoftë ky i ndërgjegjshëm apo i pandërgjegjshëm. Është hera e parë që në Shqipëri eksperimentohet teatri imersiv, veçanërisht për të treguar historinë e një periudhë të errët të vendit.

/xy/Shqiptarja.com
Komento

KUJDES! Nuk do të publikohen komente që përmbajnë fjalë të pista, ofendime personale apo etiketime mbi baza fetare, krahinore, seksuale apo që shpërndajnë urrejtje. Në rast shkelje të rëndë të etikës, moderatorët e portalit mund të vendosin të bllokojnë autorin e komentit, të cilit do t'i ndalohet nga ai moment të komentojë te Shqiptarja.com

  • Sondazhi i ditës:
    20 Nëntor, 13:18

    Vrasja e 14 vjeçarit, çfarë duhet të bëjë Shqipëria me TikTok e Snap Chat?



×

Lajmi i fundit

'Economic Times': Shqipëria mes vendeve ideale evropiane për të vizituar në 2025

'Economic Times': Shqipëria mes vendeve ideale evropiane për të vizituar në 2025